Dacă vă îmbolnăviți pe neașteptate sau suferiți un accident în timpul călătoriei și aveți nevoie de asistență medicală de urgență, apelați centrul de permanență al societății de servicii la numărul de telefon indicat în polița dumneavoastră de asigurare.
Atunci când contactați societatea de servicii, este necesar să furnizați următoarele date: numele, prenumele; numărul poliței și perioada de valabilitate a acesteia; numele societății de asigurări; motivul pentru care solicitați asistență; locația dumneavoastră (țară, oraș, hotel, adresa apartamentului); codul și numărul de telefon de contact.
În cazul în care, din anumite motive, nu ați putut apela la societatea de servicii și ați solicitat personal asistență medicală la o instituție medicală din țara dumneavoastră de reședință, ACORD GRUP vă va rambursa cheltuielile la întoarcerea din călătorie, pe baza prezentării documentelor justificative, în conformitate cu limita stabilită în contractul de asigurare (polița de asigurare).
După întoarcerea în țara dumneavoastră de reședință, raportați evenimentul asigurat la ACORD GRUP în termen de 35 de zile.